Inici | Atenció al Cliente | FAQ

PREGUNTES FREQÜENTS

QUIN SERVEI OFERIM?

La nostra feina està orientada a aconseguir la satisfacció dels nostres clients en la prestació de serveis de missatgeria, transport i logística dels seus enviaments (tant documentació com paqueteria) en l’àmbit nacional i internacional. (Guía de serveis)

SÓN COMPETITIVES LES TARIFES?

Les nostres tarifes procuren ajustar-se tan bé com sigui possible al teu volum de treball (segons el mercat actual) amb la qual cosa s’intenta que els teus interessos comercials es coordinin amb els nostres.

COM SOL·LICITO UN SERVEI?

Pots fer-ho de diverses maneres:


CONFIDENCIALITAT DELS MEUS ENVIAMENTS

Ontime assegura la confidencialitat total en tots els enviaments, i aquesta és una de les nostres qualitats principals, ja que treballem amb bosses de tancament inviolable i, per descomptat, es compleix la normativa vigent.

PERSONAL ONTIME

El nostre personal ha superat el procés de selecció inicial, que és actualment el més complet del sector, tant psicològicament com pel que fa a formació prèvia a l'entrada en servei, per la qual cosa està format i qualificat per transportar i gestionar qualsevol tipus de documentació.

INSTAL·LACIONS ONTIME

Ontime és una firma orientada decididament a la qualitat. Donem una atenció personalitzada als nostres clients i millorem contínuament els processos de treball i prestació de serveis per aconseguir aquest objectiu. Per això, sempre hem d'estar sobredimensionats, perquè si no, no seria possible estar en els paràmetres de qualitat en què ens trobem.

NIVELL TERRITORIAL

Ontime compta amb delegacions i agents a tot el territori nacional i a la resta del món perquè pugueu realitzar els vostres enviaments a qualsevol lloc.

COM RESOLC ELS MEUS DUBTES

Ontime posa a la teva disposició un servei d'Atenció al Client al qual pots accedir trucant al telèfon 902 20.20.28 o a través d'aquesta pàgina.

TRACTE ONTIME

Per a Ontime cada enviament és un client nou.

TRAÇABILITAT

A través d'aquesta pàgina o també telefònicament, pots saber la situació del teu enviament en temps real.

GARANTIA DE QUALITAT

Ontime posa a la teva disposició tots els mitjans necessaris per embalar i manipular adequadament els teus enviaments. El nostre personal manipularà els enviaments perquè arribin a destinació amb tota fiabilitat i en perfecte estat.

INCIDÈNCIES

En el cas que es produís alguna incidència amb l’enviament hauries de posar-te en contacte amb el nostre Departament d'Atenció al Client i comentar-li-ho, a fi que puguem buscar la solució el més ràpidament possible.

DISSABTES I DIES FESTIUS

Sempre que sol·licitis el servei dins de l'horari d'atenció al client (de dilluns a divendres de 9:00 a 19:30 hores), Ontime podrà realitzar serveis les 24 hores al dia i els 365 dies de l'any.

Amb la col·laboració de:
Ministerio de Industria